Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2017 22:26 - Един ден на........
Автор: firefighter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Така, привет. Аз съм Иисус, Ваш Господ Бог. И понеже знам всичко за всички живи твари на Земята, искам да споделя някой преживявания на човеците. Всяка една история, ще я наименовам: „Един на ден .....................“. Дано се забавлявате!

                                                                              Един ден на #КОЙ

               

                #КОЙ се събуди в леглото. Огромното легло. Беше специална поръчка в www.matraci.vip защото неговото корпулентно тяло не се събираше в 200х180 см. Дори екстра размера не можеше да понесе неговото ЕГО. Да не говорим за килограмите на #КОЙ. Специален матрак, със специални размери. Точно като #КОЙ. Специален ОТВСЕКЪДЕ! По-специален от Жозе Мауриньо-Специалния!  Та, събуди се #КОЙ и изгрухтя: „Грух Мама, как е Тото-то?“

                #КОЙ не знаеше, че МАМА вече не контролира тото-то. Но на #КОЙ му беше простено всичко. Все пак, корпулентният контролираше по-голямата част от Мутроландия. И главният Просекутор му беше ЛЕВ ташак. Не, че го биваше за нещо друго освен да използва бухалката, ама беше добра ЦАЦА.

                #КОЙ, не беше на кеф. Ама ИЧ. Некъв карикатурист, го беше направил 300 кила. А #КОЙ беше само 200 кг. Трябваше да звънне на ЦАЦА-та да го осъди, или изпрати поне в Белене.

                Мамка му, на #КОЙ му се доеба след тая магистрала? Питам аз на #КОЙ, ами на #МЕН естествено!!! Я, да викнете тоз КОН Тамара Георгиева, да и премера една патка, че милата съвсем се забрави от де тръгна! Скочубра прозда! Мама му деееба! Платих за носа, а онзи некадърник 90-60-90 се надървил като козел, взел та я обладал изотзадзе и ревал като застрелян Бонд, М-Р Бонд.

Трябва да ги пращам в Германско. Там е по-скъпо, ама нема грешки.

                Стана време за обед. Отивам да АПНА малко АЗ! Ах, какъв съм ПАЛАВНИК!

Мисля да приватизирам KFC. Цацата ми казва, че туй е ИНОСТРАНСКА фирма,и не може да я изнудваме. Трябва да питам МАМА дали е истина!

                Следва продължение!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: firefighter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16315
Постинги: 16
Коментари: 9
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930